tisdag 9 oktober 2012

Säsongfinal för racern

Idag blev det troligen årets sista runda med min Scott. I fortsättningen får det bli MBT.
När kompisarna drog i väg till Avesta på veteranorientering så tog jag en tur på landsvägshojen. Det blev en liten runda på 2 mil över Hosjö, Östborn och hem. Nu känns det att vintern snart är här så jag tog det lugnt och tittade på naturen. 
Bara när jag kom till Svedens ridklubb så hade jag tanken att försöka slå pers uppför backen förbi Jämmerdalen. Sagt och gjort körde vad jag orkade i kylan och lyckades också.
Man blir ju långt efter eliten men man är ju snart 70 bast, så jag får vara nöjd. Siktar dock på att sänka det nästa år. Det är ju första året som jag cyklar igen.
Kul med STRAVA som själv känner av när man kommer in i ett segment. Se nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar